O prijatí vašej objednávky vás budeme informovať emailom najneskôr do 15 minút od odoslania objednávky. Objednaný tovar pre vás zabalíme a pošleme okamžite po obdržaní objednávky. Pri odosielaní vás o expedícii tovaru budeme informovať emailom, v ktorom uvedieme presnú čiastku za tovar vrátane poštovného, spôsob dodania a číslo zásielky. Reálne môžete očakávať doručenie balíka počas 2 - 5 pracovných dní.
Ceny a spôsoby doručenia
Vašu objednávku si môžete nechať doručiť po celom Slovensku. Ako spôsob dopravy môžete zvoliť osobný odber na partnerskom odbernom mieste sietí Zásielkovňa alebo prepravnú službu DHL a Slovenskú poštu. Radi a často využívame obľúbené akcie "doprava zadarmo" - aktuálne informácie o minimálnej hranici objednávky vždy nájdete na homepage www.urbanstore.sk.
Osobný odber v sieti Zásielkovňa
Objednávku si môžete nechať doručiť na viac ako 110 odberných miest v partnerskej sieti Zásielkovňa. Poplatok za osobné vyzdvihnutie na výdajnom mieste je 3 € s DPH.
-
Objednávku môžete sledovať online.
-
Do doručenia objednávky na odberné miesto budete informovaní SMS a mailom, od tejto chvíle máte 7 dní na vyzdvihnutie.
-
Objednávku môžete vyzdvihnúť vďaka heslu obsiahnutom s informáciami v SMS a maile.
-
Lehotu na vyzdvihnutie si môžete prostredníctvom SMS predĺžiť až na 21 dní.
Prevzatie a reklamácie - ak je zistená pri preberaní zásielky závada, poškodenie či nekompletnosť zásielky, je nutné ihneď na mieste spísať s obsluhou výdajne zápis o škode (obsluha je povinná ho mať pri sebe), ktorý podpíšu obe strany a príjemca si ponechá u seba jeho kópiu. Na neskoršie reklamácie spôsobené prepravou nebude braný ohľad!
Expresná dopravná služba DHL
Ak radi nakupujete z pohodlia domova a chcete naplno využiť všetky výhody internetového predaja aj s doručením až domov, potom je pre vás určený spôsob dopravy DHL. Poplatok za doručenie DHL po Slovensku je 4 € s DPH, pri platbe na dobierku je ďalej účtovaný poplatok 1 € s DPH.
-
DHL doručuje balíky vo všedné dni od 8 do 18 h.
-
Doručovateľ vás bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti odovzdania - čas doručenia, výšku dobierky (v prípade, že ste už neuhradili tovar on-line pomocou vašej platobnej karty)
-
V prípade dobierky môžete uhradiť sumu za balík v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u vodiča pri odovzdaní zásielky
-
Pokiaľ Vás vodič nezastihne pri prvom pokuse o doručenie, zanechá v poštovej schránke oznámenie a doručí vám zásielku nasledujúci pracovný deň.
-
Cestu zásielky je možné sledovať na internete na tejto webovej stránke.
Prevzatie a reklamácie - pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky - zjavnú vadu (poškodenie obalu) je nutné ihneď oznámiť a poznamenať do prepravného listu. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obáv s následným uplatňovaním prípadnej škody. Obsah zásielky skontrolujte po odchode vodiča, vodič nečaká na kontrolu obsahu pri odovzdávaní - skryté vady je možné ohlásiť do 3 dní po prevzatí zásielky a zažiadať o spísanie zápisu o škode.