+421 233 056 562
PO-PIA 9:00 - 17:30
Prihlásenie
 
Registrácia
 
Muži Ženy Deti Doplnky Beh Výpredaj Značky Návrhári
 
 
Reklamácia
Chcete nám poslať tovar na reklamáciu? Vytlačte si jednoduchý reklamačný formulár, priložte kópiu daňového dokladu (faktúry) a spolu s tovarom ich odošlite na adresu:
 
"REKLAMÁCIA URBANSTORE.SK”

Sklad Zásielkovňa, Muchovo námestie 8 851 01, Bratislava

 

(Tovar v žiadnom prípade neposielajte na dobierku)

Reklamovaný tovar nám prosím pošlite riadne zabalený proti poškodeniu pri preprave a očistite ho od prípadných nečistôt.



Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov, u nášho tovaru slúži daňový doklad (faktúra) zároveň ako záručný list. Nároky zo zodpovednosti za vady a zo záruky (reklamácia) sa nevzťahujú na závady spôsobené nesprávnym použitím a opotrebením nezodpovedajúcim spôsobom. Zákazník je povinný uplatniť reklamáciu bezodkladne po vzniku vady. Reklamovaný tovar nám musí byť doručený spolu s písomným oznámením vád, a obsahovať by mal aj voľbu vysporiadania nároku kupujúceho podľa zákona, inak bude reklamácia považovaná za neplatnú.

Reklamáciu budeme posudzovať v súlade s pokynmi stanovenými výrobcom tovaru alebo jeho zástupcom, resp. výrobcovia takýto tovar odošleme na vyjadrenie a vybavenie. Reklamovaný tovar nám prosím pošlite riadne zabalený proti poškodeniu pri preprave. Náklady spojené so zaslaním reklamovaného tovaru smerom od zákazníka nesie zákazník. V prípade kladného vybavenia reklamácie je zákazníkovi zaslaný opravený alebo vymenený tovar späť na náklady UrbanStore.sk. Maximálna doba vybavenia reklamácií je zákonom stanovená na 30 dní, ale snažíme sa všetko maximálne urýchliť.

 

Reklamačný poriadok Urban Store SK, s.r.o.

 

Úvod

1.1.         Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) a vzťahuje sa na spotrebný tovar (ďalej len „Tovar“), u torého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho zo zodpovednosti za chyby (ďalej len „Reklamácie“).

1.2.         „Predávajúci“ je obchodná spoločnosť Urban Store SK, s.r.o., so sídlom Zochova 3, Bratislava, 811 03, IČO 50 387 278, zapísaná v obchodnom registri vedenom na Okresnom súde v Bratislave, vložka číslo 112280/B.

1.3.         „Kupujúci“ je:

a.       spotrebiteľ (osoba, ktorá nakupuje tovar pre osobnú potrebu alebo pre potrebu príslušníkov svojej domácnosti) a

b.      fyzická a/alebo právnická osoba – podnikateľ, ktorý s predávajúcim uzavrel zmluvu o kúpe tovaru.

1.4.         Fyzické a právnické osoby – podnikatelia berú na vedomie, že podmienky záruky (najmä záručná doba) môžu byť odlišné od podmienok záruky pre spotrebiteľov a vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim – podnikateľom sú upravené Obchodným zákonníkom.

 

Záručné podmienky

2.1.         Ak Tovar vykazuje zjavné chyby, t.j. najmä ak je Tovar Kupujúcemu predaný v poškodenom transportnom obale, je Kupujúci oprávnený Tovar neprevziať. V takom prípade zostáva zachovaný nárok Kupujúceho na poskytnutie riadneho plnenia Predávajúceho alebo na vrátenie kúpnej ceny podľa zvolenia Kupujúceho.

2.2.         V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju Reklamáciu.

2.3.         Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami Zákona, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

2.4.         V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa. Tovar zaslaný na dobierku predávajúci nepreberá; odporúčame tovar poistiť.

2.5.         Kupujúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy vo všetkých prípadoch stanovených Zákonom. Odstúpenie je voči Predávajúcemu účinné od okamihu, keď je mu doručené písomné prehlásenie Kupujúceho o odstúpení od zmluvy. V prípade odstúpenia od zmluvy, sa zmluva od počiatku ruší a zmluvné strany sú povinné vrátiť všetko, čo si na jej základe poskytli.

 

Poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru

3.1.         Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ - kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

3.2.         Spotrebiteľ - kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

3.3.         Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadnú vec za nezávadnú, ak to spotrebiteľovi - kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

3.4.         Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ - kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi - kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ - kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ - kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

3.5.         Predávajúci poučil spotrebiteľa - kupujúceho o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 Občianskeho zákonníka (bod a. tohto článku) a právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 623 Občianskeho zákonníka (bod b. tohto článku) tak, že umiestnil tento Reklamačný poriadok na príslušnej podstránke elektronického obchodu Predávajúceho a spotrebiteľ - kupujúci mal možnosť si ho prečítať v čase pred odoslaním objednávky.

 

Vybavenie reklamácie

4.1.         Reklamácia sa uplatňuje poštou na adrese: "REKLAMÁCIA URBANSTORE.SK", Sklad Zásielkovňa, Muchovo námestie 8 851 01, Bratislava.

4.2.         Spoločne s tovarom odporúčame pre rýchlejšie vybavenie reklamácie doložiť doklad potvrdzujúci kúpu tovaru (faktúra) a stručný opis chyb.

4.3.         Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

4.4.         V situácii, keď je Tovar potrebné zaslať Predávajúcemu alebo servisnému stredisku, koná Kupujúci tak, aby bol Tovar zabalený do vhodného obalu, ktorý Tovar dostatočne ochráni a vyhovuje nárokom na prepravu Tovaru. V prípade prepravy krehkého Tovaru, odporúčame označiť zásielku príslušnými symbolmi.

4.5.         V prípade, že je reklamovaný tovar doručený poštou alebo kuriérom, zodpovedná osoba tento tovar prevezme, skontroluje zásielku, dokumentáciu (faktúru, pokladničný blok, obal), rozhodujúci dátum na lehotu plynutia reklamácie je dátum prijatia od kuriéra alebo poštového doručovateľa.

4.6.         Zodpovedná osoba v plnej miere zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v v súlade s príslušným ustanovením Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a bezodkladné kontaktovanie zákazníka o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou e-mailu, SMS, resp. doporučeného listu.

4.7.         Servisné stredisko po riadnom vybavení reklamácie vyzve Kupujúceho telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom dohodnutým s Kupujúcim k prevzatiu opraveného Tovaru a reklamačného protokolu, resp. bude po vzájomnej dohode tovar spolu s reklamačným protokolom doručený Kupujúcemu formou doporučenej zásielky.

4.8.         Používanie Tovaru v podmienkach, ktoré svojimi parametrami nezodpovedajú parametrom uvedeným v dokumentácii k Tovaru.

 

Alternatívne riešenie sporov

6.1.         V prípade, že Kupujúci - spotrebiteľ nebol spokojný s vybavením reklamácie Predávajúcim alebo keď sa Kupujúci – spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva, má Kupujúci – spotrebiteľ právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak Predávajúci na takúto žiadosť odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má Kupujúci – spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Kupujúci – spotrebiteľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti.

 

Záverečné ustanovenia

6.2.         V prípade akejkoľvek Reklamácie informuje Kupujúci Predávajúceho o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu.

6.3.         Zmeny reklamačného poriadku vyhradené.

 
GoPay
 
Copyright © 2016 Urban Store SK, s.r.o., Werferova 1, Košice, 040 11
developed by [a-net group]
 
Prepnúť na mobilnú verziu webu.
Na tomto webe spracovávame cookies potrebné pre jeho fungovanie a analytiku,
v prípade udelenia súhlasu tiež cookies na účely cielenie reklamy a personalizáciu reklám.
K tomu využívame svojich partnerov pre sociálne médiá, inzerciu a analýzy.
Viac informácií o nastavení cookies nájdete tu.